Stimate client,

Pretuim comunicarea si interactiunea directa, intrucat acestea ne permit sa intelegem mai bine sugestiile dvs., interesul primordial al companiei fiind acela de a imbunatati constant serviciile oferite si de a pastra relatiile bune de colaborare cu actuali si potentiali clienti, bazate pe profesionalism, incredere si respect reciproc.

In cazul in care ati intampinat neplaceri in relatia cu Easy Asset Management IFN S.A, ne aratam disponibilitatea de a remedia cu promptitudine aspectele semnalate.

 

Va rugam sa ne informati ori de cate ori aveti o nemultumire cu privire la:

  • produsele si serviciile furnizate;
  • comportamentul angajatilor nostri;
  • alte situatii considerate abateri de la legile in vigoare; 

Reprezentantii punctelor de lucru Easy Asset Management IFN S.A ofera consiliere de specialitate si actioneaza prompt in scopul clarificarii celor sesizate, astfel incat sa asigure relatii bune de colaborare cu dumneavoastra.

Modalitati de adresare a sesizarii:

  • corespondenta electronica, la adresa de e-mail: sesizari@icredit.co.ro
  • telefonic, la numarul de telefon 031 229 70 15
  • adresa scrisa, depusa la punctele de lucru Easy Asset Management IFN S.A
  • adresa scrisa, transmisa prin posta la sediul central, la adresa București, sector 3, str. Logofăt Tăutu, nr. 67, et. 4

 

Informarea cu privire la stadiul de solutionare a sesizarilor:

  • Aveti posibilitatea de a va adresa institutiei solicitand informatii referitoare la stadiul petitiei depuse, folosind serviciul Whatapp: 0754 036 081

 

Sesizarea trebuie sa contina urmatoarele elementele:

  • Nume complet
  • CNP
  • Numar de contract
  • Modalitatea/ adresa la care doriti sa primiti raspuns
  • Descrierea nemultumirii, informatii si copii ale documentelor pe care le considerati relevante cazului dumneavoastra

Sesizarile pot fi depuse in nume personal dar si de o terta parte care actioneaza in numele dumneavoastra – un reprezentant legal/convențional, cu conditia ca persoana respectiva sa aiba dovada in acest sens (imputernicire/procura/contract mandat sau alt document relevant).

 

Aspecte generale:

  • In conditiile in care informatiile furnizate de dumneavoastra nu sunt suficiente pentru investigarea situatiei, ne aflam in imposibilitatea de a raspunde;
  • In conditiile in care informatiile furnizate sunt insuficiente pentru identificare si nu se vor obtine, la cerere, de la dumneavoastra, sesizarile nu vor fi analizate, acestea fiind clasate;
  • In conditiile in care sesizati aceleasi aspecte la care ati primit deja raspuns, sesizarea se va clasa si nu va fi livrat un nou raspuns;
  • Termenul de raspuns la o sesizare este de 30 de zile de la data inregistrarii cu posibilitatea prelungirii pana la 45 de zile, daca sunt necesare investigatii complexe;
  • Analistii specializati in medierea problemelor trateaza in mod confidential, cu respect si integritate situatiile semnalate, in scopul remedierii;
  • In situatiile in care identificam erori sau neconcordanțe cu actuala pocedură la nivelul companiei inteprindem actiuni imediate pentru a le rectifica si evita;
  • In cazul in care considerati ca raspunsul oferit nu corespunde solicitarii dumneavoastra, aveti dreptul de a va adresa autoritatilor competente sau altor autoritati abilitate de lege.

Va multumim pentru colaborare si va asiguram de intreaga noastra consideratie,

Echipa Easy Asset Management IFN S.A (iCredit)