Intrebari Frecvente

Intrebari frecvente

[Fă click aici pentru a vizualiza ghidul de utilizare al contului de client]


1. Ce este iCredit?

iCredit este credit de consum cu valoarea cuprinsa intre 400 lei si 4000 ron, acordat pe un termen cuprins intre 6 si 36 de saptamani. Restituirea creditului se face in rate saptamanale, fixe. Acestea sunt compuse din suma imprumutata si dobanda. Nici un alt fel de comision sau alte taxe nu sunt datorate de catre client. Colectam ratele saptamanal, de la domiciliul clientului, deci totul este simplu si comod! Clientii nostri nu trebuie sa stea la cozi si nici sa se deplaseze la birourile noastre.

2. De ce ratele se colecteaza la domiciliul Clientului?

Serviciul de colectare rate la domiciliu este foarte comod pentru majoritatea Clientilor nostri. Acest serviciu ofera Clientului posibilitatea de a se concentra pe propriile probleme si de a nu pierde timp stand la cozi pentru plata ratelor. in plus, acest lucru ofera reprezentantilor nostri posibilitatea de a stabili legaturi cat mai stranse cu Clientii, de a le intelege nevoile si problemele, pentru a-i deservi mai bine pe viitor. Acest serviciu face ca instrumentul nostru de creditare sa fie diferit de alte servicii de aceeasi natura.

3. Care este sediul social al SC EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA, societatea detinatoare a marcii iCredit?

Adresa este str. Logofat Tautu, nr. 67, et. 4+5, sector 3, Bucuresti.

4. De ce Consultantii de Credit se documenteaza atat de mult referitor la fiecare Client in parte?

iCredit este unprodus de credit, ce nu implica garantii sau ipoteci. Din cauza acestui lucru, decizia de acordare a unui credit se ia pe baza informatiilor oferite de catre Client. Cu cat este mai clara si mai corecta informatia oferita de catre Client, cu atat mai usor va fi pentru Consultantul de Credit sa evelueze riscul asumat fata de fiecare Client si sa ia o decizie corecta si in cunostinta de cauza si posibilitatea suma dorita sa fie aprobata este mai mare.

5. Ce se intampla cu informatiile obtinute?

SC EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA este inregistrata caoperator de date cu caracter personal, in conformitate cu Legea nr. 677/2001, pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Societatea actioneaza numai in baza reglementarilor acestei legi. Nu folosim informatiile obtinute pentru nici un alt scop, cu exceptia luarii deciziilor referitor la acordarea Creditelor. Angajatii nostri sunt discreti si respecta dorintele si dreptul clinetilor nostri la confidentialitate si protectia oricaror date primite in procesul de acordare al Creditului.

6. Pot solicita un Credit chiar daca mi-a fost respinsa deja o cerere?

Da, puteti solicita un credit de cate ori considerati ca este nevoie. Ca sa solicitati din nou un credit dupa ce ati primit un raspuns negativ, trebuie sa fie trecute trei luni de zile sau in care nu au intervenit modificari in situatia dumneavoastra sociala sau economica, de la data ultimei cereri de creditare respinse, sa asteptati pana dobanditi o noua sursa de venit,daca aveti venituri suplimentare sau daca va schimbati locul de munca, iar remuneratia este mai mare decat cea pe care ati avut-o anterior.

Nu ai gasit informatia pe care o cautati? Te rugam sa completezi formularul de mai jos si unul dintre colegii nostri iti va raspunde in cel mai scurt timp!

Intrebare / sugestie