Ghidul de creare și utilizare a contului on-line pentru clienții iCredit.

Cuprins:

1. Accesare cont existent

2. Creare cont nou

3. Activare cont

4. Ce conține contul de client?

5. Ce fac dacă mi-am uitat parola?


1. Accesarea unui cont existent


Dacă aveți deja un cont creat, îl puteți accesa folosind link-ul "Autentificare" aflat în partea din dreapta sus a oricărei pagini din website-ul iCredit (sau în meniul versiunii mobile).


Puteți introduce numele de utilizator și parola în câmpurile denumite astfel, iar apoi apăsați butonul "Intră"

2. Crearea unui cont nou

În cazul în care nu aveți un cont creat, folosiți link-ul "Autentificare", aflat în partea din dreapta sus a oricărei paigini din website-ul iCredit (sau în meniul versiunii mobile) și apoi selectați opțiunea "Înregistrează-te".


Pe ecran va apărea apoi un scurt formular în care trebuie să introduceți CNP-ul dvs., precum și numărul contractului de credit activ pe care îl aveți, iar la sfârșit codul din imaginea alăturată.


În următorul pas, pe ecran va apărea un formular în care trebuie să introduceți adresa dvs. de e-mail, numele de utilizator pe care doriți să îl folosiți. parola, orașul și numărul dvs. de telefon, iar apoi apăsați butonul "Salvare".


Sistemul vă va informa asupra faptului că trebuie să vă verificați e-mailul pentru a afla codul de activare al contului.

3. Activarea contului


Verificați e-mailul personal pentru a afla codul de activare și faceți click pe link-ul din acest e-mail sau reveniți la punctul 1 (Accesare cont) și apăsați butonul "Activare".


Pe ecran va apărea formularul de activare al contului dvs., în care trebuie să introduceți numele de utilizator pe care l-ați ales la punctul 2 (Crearea unui cont nou) și codul de activare primit prin e-mail.


Sistemul vă va oferi un mesaj de confirmare a activării contului dvs. Puteți folosi butonul "Click aici." pentru a accesa contul.


Introduceți numele de utilizator și parola și apoi apăsați butonul "Intră"

4. Ce informații conține contul de utilizator

Contul de utilizator conține 2 pagini care oferă acces la informații legate de creditul dvs. activ și creditele dvs. din trecut, precum și informații legate de plățile efectuate la timp sau cu întârziere, penalizări și date personale.


Mai mult, contul dvs. online conține Graficul de Rambursare cu toate ratele pe care trebuie să le plătiți, datoriile la zi. Cea de-a doua pagină vă oferă posibilitatea de a putea să vă actualizați datele personale și să vă schimbați parola.

5. Ați uitat parola?

În cazul în care ați uitat parola, vă rugăm să treceți din nou prin pașii aferenți punctelor 2 (Crearea unui cont) și 3 (Activarea contului), pentru a vă bucura din nou de acces la informațiile din contul dvs. online.